بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/07/23 - 14:51
  • - تعداد بازدید: 21
  • - تعداد بازدیدکننده: 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید استاندار خراسان رضوی بر مدیریت علمی و دقیق در حل مسائل و تعامل با نخبگان

استاندار جدید خراسان رضوی با بیان این که باید مدیریت علمی و دقیق را برای حل مسایل و موضوعات به کار گرفت، گفت: تعامل با اندیشمندان، نخبگان و اندیشه‌ورزان مهم است و به مدیریت چابک و هوشمند نیاز دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی بنیاد ملی نخبگان، غلامحسین مظفری استاندار جدید خراسان رضوی گفت: خراسان، پرچمدار اصیل تمدن ایرانی - اسلامی بوده و هست و مناظرات امام رضا (ع) با جریان‌ های مختلف می‌ تواند سرمشق وفاق میان جریان‌ ها باشد.

وی با بیان این که باید مدیریت علمی و دقیق را برای حل مسایل و موضوعات به کار گرفت ادامه داد: تعامل با اندیشمندان، نخبگان و اندیشه ورزان مهم است و به مدیریت چابک و هوشمند نیاز دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه بهزیستی، اجتماعی و فرهنگی چالش‌ ها و بحران‌ هایی داریم که باید به قید فوریت به آن‌ ها بپردازیم چون ما مسوولیت داریم و حواله کردن حل مشکلات به تشکیل جلسات و شوراهای مکرر، کاری را حل نمی‌کند.

مظفری افزود: پشتیبان مدیران سالم با جسارت و با شهامت در حل مشکلات مردم هستیم و خود را مکلف می‌دانیم خدمت صادقانه را به معنای واقعی در دستور کار خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: ارتقای زیرساخت‌ ها، توسعه استان و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله محورهای دوران کاری و مسوولیت ما در خراسان رضوی است.

مظفری افزود: تلاش برای ایجاد فضای وفاق و همدلی در رفع مشکلات از دیگر محورهای کاری ما در دوران مسوولیت جدید است و در انتخاب مدیران هم افراد باتجربه و توانمند و باورمند به گفتمان دولت استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باید اتاق فکر تخصصی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم و پارلمان زنان را در استان تشکیل دهیم تا مشارکت جدی و عملی بانوان در مسایل خودشان رخ دهد همچنین تشکیل مجمع مشورتی استانداران را باید سرعت دهیم و از تجربیات معاونان و فرمانداران گذشته استفاده کنیم و دبیرخانه مجمع نمایندگان ادوار هم تشکیل شود.

 

  • گروه خبری : گروه های محتوا
  • کد خبر : 173735
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید