بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/07/16 - 11:30
  • - تعداد بازدید: 52
  • - تعداد بازدیدکننده: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز ملی نخبگان

همزمان با نشست رئیس بنیاد نخبگان خراسان رضوی با استعدادهای برتر دانشگاه فردوسی، از استعدادهای برتر برگزیده دانشگاه تقدیر شد.

همزمان با نشست رئیس بنیاد نخبگان خراسان رضوی با استعدادهای برتر دانشگاه فردوسی، از استعدادهای برتر برگزیده دانشگاه تقدیر شد.

دکتر سید عبدالکریم سجادی رییس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی در مراسمی که به مناسبت روز بنیاد ملی نخبگان و با حضور گروهی از اساتید و دانشجویان در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد ضمن تبریک این روز به صاحبان استعداد برتر و نخبگان گفت: روز ۱۰ مهر سالروز تولد شهید دکتر مصطفی چمران در تقویم به نام روز بنیاد ملی نخبگان نامگذاری شده است.

  ایشان در ابتدای سخنان خود به گزیده‌ هایی از سخنان مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در دیدار گذشته آنان با نخبگان اشاره کرد. ایشان به حمایت از نخبگان و استفاده از توانمندی­ های آنان در حل معضلات کشور خصوصاً حوزه علوم انسانی که از دغدغه‌ های رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهور بود اشاره کرد.

در ادامه رییس بنیاد نخبگان خراسان رضوی از برنامه‌ها و طرح‌ های حمایتی بنیاد به ویژه در ارتباط با دانشجویان و استادیاران جوان گفت و به تشریح طرح‌های مختلف بنیاد از جمله هسته‌ های استاد محور علمی- فرهنگی دانشجویی، هسته‌ های دانشجویی مسئله محور (شهید احمدی روشن)، تسهیلات دوره پسادکتری (شهید چمران)، تسهیلات جذب در دستگاههای اجرایی (شهید باهنر) و جذب دانش‌ آموختگان برتر دوره دکتری تخصصی به عنوان عضو هیات‌ علمی در دانشگاه‌ ها و پژوهشگاه‌ های کشور (طرح شهید شهریاری) پرداخت.

  در بخش دیگر این نشست، رئیس بنیاد نخبگان استان به پرسش‌ها حاضرین پاسخ داد.

در پایان مراسم، از دانشجویان و اساتید برگزیده دانشگاه که از حمایت‌ها و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده کرده بودند با اهدای لوح تقدیر شد.

 

  • گروه خبری : گروه های محتوا
  • کد خبر : 173722
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید