بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/07/21 - 17:42
  • - تعداد بازدید: 18
  • - تعداد بازدیدکننده: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هشتمین نشست نخبگانی درخت معرفت برگزار شد

در ادامه سلسله نشست های نخبگانی، هشتمین نشست نخبگانی «درخت معرفت» برگزار شد

هشتمین نشست نخبگانی با حضور دکتر عباس روحانی استاد برجسته گروه مهندسی بیوسیستم دانشکده ی کشاورزی و جمعی از دانشجویان و استعدادهای برتر برگزار شد.

در این نشست، دکتر عباس روحانی ضمن  بیان تاریخچه ای مختصر از زندگی خویش، درباره دوره های مختلف تحصیلی از ابتدایی و متوسطه گرفته تا دانشگاه و تحصیلات عالیه سخن گفت. وی کلیدواژه "پشتکار فراوان" را عامل موفقیت های تحصیلی خود عنوان کرد و گفت: زندگی در خانواده ای با پیشه کشاورزی سبب شده همواره کار کردن اولویت اصلی در زندگی روزمره ام باشد. ایشان ادامه داد این رویه در فعالیت های آموزشی و کارهای اجرایی و پژوهشی من تداوم داشته است.
در بخشی دیگر دکتر روحانی به بیان تجربیات خود در دوران دانشگاهی پرداخت و پس از آن درخصوص فعالیت های پژوهشی و چگونگی درج نامشان در فهرست "دو درصد دانشمندان برتر جهان در سال ۲۰۲۴" نکاتی را بیان کرد.
در ادامه این نشست، آقای دکتر فرشید حمیدی، عضو هیأت علمی و رئیس دبیرخانۀ هیأت امنای دانشگاه فردوسی مشهد، درباره مدارج علمی و مقام ممتاز دکتر روحانی نکاتی را ایراد و درباره ویژگی های منحصر به فرد ایشان مطالبی را بیان کرد.
بخش پایانی این نشست صمیمانه به پرسش و پاسخ با دکتر عباس روحانی، اختصاص یافت.

سلسله نشست‌های «درخت معرفت»، با همکاری مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد و بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

 

  • گروه خبری : گروه های محتوا
  • کد خبر : 173705
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید